Dyson Vassilias
hello@mysparx.bg
Плевен, България
09/10/2024

Какво представлява оптимизацията на уебсайтове?

оптимизацията на уебсайтове

Какво e оптимизацията на уебсайтове?

Вътрешна оптимизация на уебсайт

Вътрешната оптимизация включва работа по неговата структура. Основната задача е да направим страницата удобна, интуитивна и, разбира се, полезна, т.е. наситете го с подходяща информация, която ще помогне на потребителя, който е попаднал на вашия сайт, да получи отговор на въпроса, който е задал на търсачките.

Вътрешната оптимизация на сайта включва няколко основни етапа:

-Анализ на заявки и съставяне на висококачествено семантично ядро;

-Извършване на корекции в структурата на сайта: robots.txt, sitemap.xml, четим от човека url (NC) и др.;

-Подобряване на качеството на използваемостта на сайта;

-Създаване на вътрешно свързване;

-Оптимизиране на снимки и изображения;

-Коригиране на технически грешки: премахване на повредени връзки, дублиращи се страници, неизползвани скриптове, корекция на код, h1-h6, тагове, описание, ключови думи и много други.

Външна оптимизация на сайта

Една от основните процедури, която оказва силно влияние върху популяризирането на уебсайта, е външната оптимизация.

Какво представлява? Това е набор от линкове, или по-скоро: споменаването на Вашия сайт (под формата на връзки) във външни уеб ресурси.

Търсачките внимателно оценяват „нивото на авторитет“ на донорския сайт, като филтрират вирусни връзки. За да има положително въздействие върху промоцията, водещата връзка трябва да идва от доверен източник (доверен).

Преди да маркират публикация за гости, сео специалистите извършват задълбочен анализ на сайта, където се планира публикуването.

Процес на оптимизация на уебсайтове

Днес има много начини за популяризиране на сайт чрез външна оптимизация: бяло (честно), черно (забранено), сиво (смесено). За тях ще говорим малко по-късно.

Ако говорим за компании, които практикуват професионална seo-промоция, тогава там се използват бели методи, тъй като малко хора искат да стартират клиентски сайт под филтъра на търсачката.

За да увеличите легално и честно Вашият обем на връзките, ще Ви е нужно:

Използване само на полезна и необходима информация, насочена към потребителя;

Обмен на връзки с ресурси за доверие;

Активност и споменаване на сайта в тематични форуми, блогове.

„Бяла“ вътрешна SEO оптимизация на сайта

White Hat SEO е промоция на уебсайт, без да се нарушават правилата, които са предписани от търсачките.

Експертите говорят двусмислено за белите (честни) методи, вярвайки, че използването само на онези технологии, които търсачките позволяват, отнема огромно време и ресурси. Това обаче е най-сигурният и най-добрият вариант, ако говорим за клиентски сайтове. Какво включва SEO за бяла шапка:

-настройка на висока скорост на зареждане на сайта;

-създаване на удобно, уникално, структурирано съдържание;

-настройка на вътрешно свързване;

качествено сглобено семантично ядро;

-компетентно оформление на HTML, CSS (коригиране на грешки в кода);

-отстраняване на технически проблеми.

Коментарите са изключени.