Политика за поверителност

Последна актуализация: [20 февруари 2017]

 

Изготвихме за Вас настоящата Политика за поверителност (“Политика”), защото поверителността е много важна за нас. Моля, прочетете настоящата Политика внимателно - тя съдържа значителна важна информация, която ще Ви помогне да разберете и да вземете решения относно начина, по който събираме и използваме лична информация за Вас (“Лична информация”) и какви права имате в това отношение.

1. За какво се отнася настоящата Политика?

Настоящата Политика описва как събираме и използваме Вашата лична информация чрез:

  • Платформата MySPARX, налична на www.mysparx.bg, където можете да взаимодействате с Вашите приятели и други потребители, да гледате и да споделяте снимки, видео файлове и друго съдържание, да регистрирате кодове от капачките на бутилки от 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta или Sprite с отличим символ на Платформата, да четете интересни новини и статии, да участвате в предметни лотарии и състезания с предметни награди, да печелите награди, да присъствате на нашите онлайн мероприятия и да използвате много други интересни функции (“Платформата”); и
  • Използваното MySPARX софтуерно приложение за достъп до Платформата на Вашия смартфон, таблет или други мобилни устройства (“Приложението”).

Платформата и Приложението по-надолу ще бъдат наречени “Услугите”, които ние Ви осигуряваме.

2. Какво трябва да направите, ако имате въпроси или оплаквания?

Ако има нещо, което не разбирате, ако се чудите за нещо, което не сме описали в тази Политика или имате оплакване за начина, по който използваме Вашата Лична информация, моля, свържете се с 0800-12345 (безплатно обаждане от цялата страна) или използвайте раздела за помощ в Услугите www.mysparx.bg/help Ще се радваме много да Ви помогнем.

3. Има ли някакви правила за използване на Услугите?

Да, моля, вижте Условията за ползване на MySPARX [https://mysparx.bg/page/terms-and-conditions], които описват Вашите права и задължения при използване на Услугите.

4. Кой отговаря за начина, по който събираме и използваме Вашата Лична информация?

Ние предлагаме Услугите в голям брой различни държави, защото сме международна компания. Това означава, че голям брой различни компании на Coca-Cola участват в осигуряване на Услугите за Вас и използват Вашата Лична информация. По-долу е посочен линк към списък на компаниите на Coca-Cola [http://www.coca-cola.com/global/glp.html], които може да участват в осигуряването на Услугите за Вас.

Тези компании могат да използват Вашата Лична информация, (i) както е описано в настоящата Политика и (ii) както е указано от S.A. Coca-Cola Services N.V. (Bergensesteenweg 1424. Brussels, 1070. Belgium) и Coca-Cola България ЕООД (ул. „Рачо Петков Казанджията“ 8, София, България). S.A. Coca-Cola Services N.V. и Coca-Cola България ЕООД са компаниите на Coca-Cola, които са отговорни (контролиращи данните) за Услугите, защото те решават как може да бъде използвана Вашата Лична информация.

5. Какво е Лична информация?

Лична информация е всяка информация, която може пряко да Ви идентифицира или се отнася за Вас. С други думи, Вашето име, точното Ви местоположение, какви дейности извършвате на Платформата и друга информация за Вас, която споделяте с нас.

6. Какво е Деликатна лична информация?

Определена Лична информация може да бъде много деликатна. Тя може например да разкрие Вашата религия или други вярвания, Вашето здраве, раса, етнически произход, сексуален живот, криминално минало или Вашите политически възгледи. Ние наричаме такава информация “Деликатна лична информация”. Молим Ви да не споделяте такава информация чрез Услугите.

7. Каква Лична информация събираме за Вас?

Когато използвате Услугите, ние можем да съберем информация, като:

  • Първо и фамилно име (необходими за регистрация на Услугите);
  • Избрано потребителско име и парола (необходими за регистрация на Услугите);
  • Избрана снимка за профила (аватар);
  • Електронен адрес (необходим за регистрация на Услугите);
  • Пощенски адрес;
  • Телефонен номер;
  • Възраст (необходима за регистрация на Услугите);
  • Пол (необходим за регистрация на Услугите);
  • Местоположение;
  • IP адрес;
  • Потребителско име/Идентификация в социална медия, приятели и списъци с контакти;
  • Снимки, видео файлове и всяка друга информация, която изберете да споделите чрез Услугите, като Вашите хобита, интереси и образование;
  • Информация за Вашата употреба на Услугите, като колко пъти и колко време взаимодействате с Услугите, какви видео файлове сте прегледали, какви са Вашите навици и Вашият стил на пазаруване, в какви предметни лотарии или състезания сте участвали и проследяване на Вашето търсене (тоест, от коя уеб страница сте дошли и на коя страница отивате);
  • Информация за устройствата, които използвате за достъп до и взаимодействие с Услугите. Например, ние можем да научим дали използвате компютър, таблет или смартфон, каква е резолюцията на Вашия екран, каква операционна система, какъв език и интернет браузър използвате и кой е Вашият IP адрес.

8. Как получаваме Вашата Лична информация?

Ние можем да получим Лична информация за Вас:

  • Когато ни я доставите активно: Например, чрез регистрация за създаване на профил или публикуване на коментари, снимки и видео файлове;
  • Когато използвате Услугите: Освен информацията, която споделяте активно, има много информация, която събираме на заден план. Има инструменти, които ни позволяват да виждаме и да записваме тази информация, като бисквитки, пикселни тагове, уеб бийкъни и ясни GIFs. Имаме отделна политика, която обяснява нашата употреба на бисквитки и подобни технологии. Моля, вижте нашата Политика за употреба на бисквитки и други технологии [https://mysparx.bg/page/cookies] за повече информация. Използваме също бийкъни и геофенсинг; прочетете повече за тях в точка 9 по-долу
  • Офлайн: Можем също да събираме Лична информация за Вас офлайн, например, когато присъствате на някое от нашите мероприятия MySPARX, посетите магазин или се свържете с нашата служба MySPARX за обслужване на клиента.
  • От други източници: Можем да получим Вашата Лична информация от други източници, като публични бази от данни, партньори за съвместен маркетинг или платформи за социални медии (включително от хора, с които сте приятели или с които сте свързани по друг начин). Например, нашето приложение Ви позволява да се регистрирате чрез Вашия профил във Facebook. Ако направите това, с нас ще бъде споделена определена Лична информация от Вашия профил във Facebook, като Вашия публичен профил и списъка с Вашите приятели.

9. Какъв вид Лична информация събираме чрез бийкъни и геофенсинг?

"Бийкън" е устройство, което се инсталира в много пунктове за продажба, които е възможно да посетите (като магазини, ресторанти, кина) и може да идентифицира Вашето мобилно устройство, като се свързва с него (например чрез Bluetooth или WI-FI), когато влизате в пункта за продажба. Устройството бийкън тогава ни уведомява, че Вие сте в пункта за продажба.

Когато говорим за "геофенсинг", имаме предвид използването на GPS (Глобална система за позициониране) на Вашето мобилно устройство за установяване на Вашето местоположение.

Ние използваме, както бийкъни, така и геофенсинг, за да изпращаме push-известия на Вашето мобилно устройство за различни промоции, намаления и мероприятия за развлечение близо до Вас, както и да Ви позволим да участвате в състезания и предметни лотарии на място. Например:

  • Когато посещавате един магазин и минавате покрай щанд с продукт на Coca-Cola, оборудван с бийкън, устройството бийкън ще знае, че Вие сте там и може да изпрати уведомление на Вашия смартфон за намаление на представените продукти на Coca-Cola.
  • Когато се редите на опашка в киното, за да гледате филм, нашето приложение ще знае, че Вие сте там и може да Ви помоли да купите Coca-Cola и да регистрирате кода под капачката. Ако направите това, можете да участвате в предметна лотария на място и да спечелите безплатен билет за филма, който искате да гледате.
  • Когато Вашият GPS ни казва, че сте близо до даден магазин, можем да Ви изпратим уведомление за това къде се намира магазинът и как можете да получите намаление за определен продукт в него.

Това означава, че ще бъдем в състояние да проследяваме къде се намирате във всеки един момент, но ще правим това само, за да Ви предлагаме посочените по-горе Услуги. Това може също да ни позволи да научим какви са Вашите навици за движение, консумация и пазаруване (например, какви магазини посещавате и кога и какви продукти купувате), за да подобряваме Услугите и да ги персонализираме според Вашите предпочитания.

Ще поискаме Вашето съгласие, за да използваме посочените по-горе технологии, но винаги можете да ги изключите, ако промените решението си чрез съответни промени от менюто за настройки на Известията. Разбира се, ако изключите тези технологии, няма да се възползвате от произтичащите от тях предимства, като намаления за продукти и услуги или възможности да участвате в игри и предметни лотарии.

10. Как можем да използваме Лична информация?

Можем да използваме Вашата Лична информация:

  • За да Ви позволим да използвате Услугите;
  • За да отговорим на Вашите въпроси и да изпълним Вашите искания;
  • За да Ви изпращаме административна информация, например, информация относно Услугите и промените на правилата за използването им от Ваша страна;
  • За да Ви уведомим за и за да Ви позволим да участвате в състезания, предметни лотарии и други промоции, както и да управляваме тези дейности. Някои от тези дейности имат допълнителни правила, които могат да съдържат допълнителна информация за начина, по който използваме Вашата Лична информация. Моля, прочетете тези правила внимателно;
  • За да Ви предлагаме купони, намаления и други възнаграждения, за да Ви позволим да ги използвате и да направите покупки;
  • За да Ви изпращаме маркетингови съобщения, за които считаме, че представляват интерес за Вас;
  • За да персонализираме Вашето използване на Услугите чрез запомняне на Вашите предпочитания, както и за да Ви предоставим създадени за Вас предложения;
  • За да предоставим функцията за социално споделяне;
  • За нашите бизнес нужди, като анализ на информацията, която ни е осигурена чрез Вашето използване на Услугите, предотвратяване на неправомерно поведение, престъпление или измама, защита на нашите и на чуждите права и имущества, разработване на нови продукти, подобряване или изменение на Услугите, разбиране на моделите на използване и степента на успех на нашите промоции и маркетингови кампании, както и осъществяване и разширяване на нашите бизнес дейности.
  • Както ние считаме за необходимо или уместно: (a) според приложимия закон, който може да включва закони извън държавата, в която живеете; (б) в отговор на искания от съдилища, правозащитни и други правителствени органи; (в) за прилагане на нашите условия и изисквания; и (г) за защита на правата, поверителността, безопасността или собствеността на нашите компании, на Вас и на други лица.

11. С кого можем да споделяме Лична информация?

Можем да споделяме Вашата Лична информация:

  • С други компании на Coca-Cola [http://www.coca-cola.com/global/glp.html], включително Coca-Cola HBC България (ул. „Рачо Петков Казанджията“ 8, София, България);
  • Coca-Cola HBC България (ул. „Рачо Петков Казанджията“ 8, София, България);
  • С други компании, които не са част от групата на Coca-Cola, но ни помагат за осигуряване на Услугите за Вас, като доставчици на уебсайт хостинг, анализ на данни, обработка на плащане, изпълнение на поръчка, информационна технология, обслужване на клиента, изпращане на имейл, одит и други услуги;
  • С други компании, които не са част от групата на Coca-Cola, но са спонсори на състезания, предметни лотарии и подобни промоции;
  • За да Ви идентифицираме на всеки, на когото изпращате съобщения чрез Услугите;
  • На Ваши приятели от социална медия, други потребители и доставчика на социална медия във връзка с Вашите дейности за споделяне в социална медия, например, ако влезете в Услугите, използвайки Вашия профил в социална медия на Facebook или Twitter. Ако направите това, Вие ни позволявате да споделим определена информация с доставчика на Вашата социална медия и Вие разбирате, че използването на информацията, която споделяме, ще се регулира от политиката за поверителност на този доставчик. Ако Вие не желаете Вашата Лична информация да бъде споделена с други потребители или с доставчика на Вашата социална медия, моля, не свързвайте Вашата социална медия с профила за Услугите и не участвайте в споделяне в социална медия в Услугите.
  • На друга компания, когато купуваме (част от) друга компания или друга компания купува (част от) нашата компания или в случай на други подобни трансакции, като съвместни предприятия.

Обърнете внимание, че ще споделяте значителна Лична информация, когато използвате Услугите, например, когато публикувате коментари, снимки и видео файлове или взаимодействате с други потребители. Моля, обърнете внимание, че всяка информация, която споделяте чрез Услугите, ще стане публична и може да бъде налична за други потребители и за общата публика.

Ето защо, помислете внимателно какво споделяте, преди да го направите, защото веднъж представена, информацията може потенциално да бъде видяна от много хора.

12. Как стои въпросът с линкове към други уебсайтове, приложения, платформи и други подобни?

Когато използвате Услугите, можете да се натъкнете на линкове към други уебсайтове, приложения и платформи, които не са осигурени от нас, а от други компании. Моля, обърнете внимание, че ние не сме отговорни за тези уебсайтове, приложения и платформи, и настоящата Политика не се отнася за тях. Трябва да прочетете политиките и правилата, които тези компании са публикували на своите уебсайтове, приложения и платформи, за да разберете как защитават Вашата поверителност.

Ще направим всичко възможно, за да контролираме цялото съдържание на Услугите, но ако въпреки това се натъкнете на съдържание, което нарушава нашите Условия за ползване [https://mysparx.bg/page/terms-and-conditions], настоящата Политика или правата за поверителност на Вас или на други лица, моля, чувствайте се свободни да докладвате за това като използвате иконата за „неподходящо съдържание“ във всяка публикация в наличните Услуги.

13. Каква е нашата рекламна практика?

Можем да използваме рекламни компании, които не са част от групата на Coca-Cola, за да Ви доставим реклами (за продуктите и услугите на Coca-Cola и тези на нашите избрани бизнес партньори [https://mysparx.bg/page/partners], които е възможно да представляват интерес за Вас, когато осъществявате достъп до и използвате Услугите. В съответствие с Вашето съгласие, тези реклами ще се основават на информация, свързана с Вашата употреба на Услугите, както и информация, получена от други компании.

За да направим това, ние и посочените по-горе компании, можем да използваме различни инструменти, които е възможно да включват пикселни тагове, уеб бийкъни, ясни GIFs, бийкъни/геофенсинг (както е обяснено в точка 9 по-горе), както и бисквитки или други подобни технологии (както е обяснено в нашата Политика за употреба на бисквитки и други технологии [https://mysparx.bg/page/cookies]. Това ще позволи на нас и на компаниите да Ви разпознаваме в използваните от Вас устройства, уебсайтове и приложения, както и да разберем какво може да Ви интересува.

Можете да научите повече за това и как да регулирате Вашите предпочитания за реклама, като посетите http://www.evidon.com/consumers/profile_manager#tab3. Можете също да контролирате употребата на Вашата Лична информация за рекламни цели, като следвате стъпките, описани в точка 15 по-долу.

14. Как поддържаме в сигурност Вашата Лична информация?

Нашата цел е да поддържаме Вашата Лична информация в най-голямата възможна сигурност. За тази цел използваме множество различни технически и организационни мерки за сигурност. За съжаление, нищо, което правим в това отношение, не може да има 100% гаранция за сигурност. Ако Вие мислите, че Вашата употреба на Услугата вече не е сигурна (например, ако мислите, че профилът Ви е бил хакнат), моля, свържете се с нас веднага на 0800-2345 (безплатно обаждане от цялата страна) или използвайте раздела за помощ в Услугите https://mysparx.bg/help

15. Как можете да контролирате Вашата Лична информация?

Вашите права на достъп, корекция или изтриване на Вашата Лична информация

Ако желаете да прегледате, коригирате или изтриете Вашата Лична информация, която имаме за Вас, можете да се свържете с нас чрез support@mysparx.bg или да използвате раздела за помощ в Услугите https://mysparx.bg/help. Във Вашето искане, моля, пояснете до каква Лична информация желаете да имате достъп, дали искате Вашата Лична информация да бъде изтрита или променена и защо, или по какъв друг начин искате да ограничите нашата употреба на Вашата Лична информация.

Възможно е да поискаме допълнителна информация от Вас, за да потвърдим Вашата идентичност или за да разберем по-добре Вашето искане. При всички случаи, ще опитаме да спазим Вашето искане възможно най-бързо, но имайте предвид, че може да се наложи да запазим определена информация, ако това е изисквано от закона.

Вашите избори относно нашето използване и споделяне на Вашата Лична информация.

През настройките за Известия във Вашия профил можете да:

  • включите или изключите връзката с бийкън устройства;
  • включите или изключите проследяването на Вашето местоположение;
  • включите или изключите получаването на известия за съобщения от други потребители на Услугите и активност в Услугите (например присъединяване към миг, коментар на миг, отговор на предизвикателство и т.н.).

Ще поискаме Вашето съгласие за използване на Вашата Лична информация за маркетингови цели. Винаги можете да промените решението си по-късно и да ни кажете да не използваме повече Вашата Лична информация за маркетингови цели. С други думи, можете да откажете да получавате маркетингови съобщения. Можете да направите това, като:

  • промените настройките в профила си в Услугите;
  • се свържете с нас чрез support@mysparx.bg или използвате раздела за помощ в Услугите https://mysparx.bg/help;
  • или като кликнете на линка “Unsubscribe” ("Отписване") във всяко маркетингово съобщение, което получавате.

Ще се опитаме да изпълним Вашето искане възможно най-бързо. Ако откажете да получавате маркетингови съобщения, пак можем да Ви изпращаме административни съобщения за Услугите (като промени в тази Политика), от които не можете да се откажете.

16. Колко време запазваме Вашата Лична информация?

Ще запазим Вашата Лична информация за толкова време, колкото е необходимо за осигуряване на Услугите за Вас, освен ако не се изисква или не е позволен по-дълъг период на запазване от приложимия закон.

17. На колко години трябва да бъдете, за да използвате Услугите?

Услугите не са предназначени за употреба от Вас, ако не сте навършили тринадесет (13) години и ние изискваме да не осигурявате каквато и да е Лична информация чрез Услугите. В случай че сте между 13 и 18-годишна възраст, използвайки Услугите потвърждавате, че имате съгласие на родител/законен настойник за това използване.

18. Къде съхраняваме Вашата Лична информация?

Вашата Лична информация може да бъде предадена в други държави, където се намират компаниите на групата Coca-Cola или където ангажираме външни доставчици за услугите, включително Съединените американски щати. Тези държави могат да имат правила за поверителност, които са различни от тези във Вашата държава. Чрез използване на Услугите, Вие давате съгласието си за предаване на Вашата Лична информация в тези държави.

19. Актуализации на тази политика за поверителност

Възможно е да променим тази Политика. Легендата “ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ” в горната част Ви казва кога е актуализирана за последен път настоящата Политика. Всички промени ще бъдат приложими, когато публикуваме актуализираната Политика за Услугите. Вашето използване на Услугите след тези промени означава, че приемате редактираната Политика.