Условия за ползване

Последна актуализация: [20 февруари 2017]

Моля, прочете тези Условия за ползване (Условията) внимателно. Условията съдържат важна информация за използването на тази услуга. Ако не разбирате някоя част от тези Условия, обърнете се към Вашия родител или настойник за помощ. 

S.A. Coca-Cola Services N.V.  (наричани ние или нас), със седалище на адрес: Шосе де Монс 1424, 1070 Брюксел, Белгия 1424, предоставя тази услуга за Вас. Настоящите Условия описват как можете да използвате платформата и приложението MySPARX. Оттук нататък за по-кратко ще наричаме платформата и приложението Услугите.

С натискането на бутона, съдържащ текст [Регистрирай ме] в процеса на регистрация на акаунт, Вие заявявате, че сте съгласни с тези Условия, а ако сте лице между 13 и 18-годишна възраст, че сте получили съгласието на Вашия родител или настойник да се обвържете с Условията. Препоръчваме Ви да отпечатате или запазите копие от настоящите Условия за Ваша справка.

1.  Кой може да използва Услугите?

Всяко физическо лице, навършило 13 (тринадесет) години, има право да използва Услугите. В случай че сте между 13 и 18-годишна възраст, използвайки Услугите, потвърждавате, че имате съгласие на родител/законен настойник за това използване. Служителите ни, служителите на „Кока-Кола България“ ЕООД, „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България“ АД, „Кока-Кола Хеленик Бизнес Сървисиз Организейшън" ЕООД, служителите на посредниците ни и други доставчици на услуги, които са участвали в създаването на Услугите, нямат право да използват Услугите.

2.  Могат ли да бъдат променени настоящите Условия?

Може да променим настоящите Условия, например за да се съобразим с промяна в закона или за да отразим промени в Услугите. Ако това се случи, ще намерим разумен начин да Ви уведомим и ще публикуваме коригираните Условия за Услугите. Ако продължите да използвате Услугите, след като сме Ви уведомили за промените, означава, че приемате промените. Известието “Последна актуализация” по-горе Ви уведомява кога настоящите Условия са променени последно. Всички промени, които извършваме, няма да се прилагат за споровете между Вас и нас, възникнали преди датата на влизане в сила на коригираните Условия.  

Очакваме Услугите да бъдат достъпни до 23:59 часа на 31 декември 2017 година. Въпреки това, можем (а) да променим или спрем всички или част от Услугите за всяко лице или място по наша преценка по уважителни причини (например с цел съобразяване с промяна в закона, защита сигурността на Услугите или извършване на технически настройки); (б) да изискаме плащане за използването на Услугите; или (в) да предложим възможности за някои или всички потребители. Ще се опитаме да Ви уведомим, ако променим Услугите по начин, който има отрицателна и важна последица за потребителите, или ако начислим такса за използването на Услугите.  

3.  Как събираме и използваме личните Ви данни?

Политиката ни за поверителност, която е налична тук [https://mysparx.bg/page/privacy-policy], се прилага за всяка информация, която получаваме от Вас, когато използвате Услугите.  

4.  Какви правила се прилагат за използването на Услугите?

Когато използвате Услугите, трябва да спазвате закона. Също така, не трябва да:

  • Публикувате или изпращате материали, които са или могат да бъдат неверни, обидни, заплашителни, дразнещи, съдържащи омраза, смущаващи или които по друг начин не зачитат другите хора;
  • Публикувате или изпращате материали, които съдържат обидни думи, снимки или друго съдържание;
  • Публикувате или изпращате материали, които включват или насърчават политически идеи или послания, както и промотират алкохол, наркотици, цигари или оръжия;
  • Публикувате или изпращате материали, които принадлежат на друго лице, като например снимки или видеоклипове, направени от друго лице, освен ако нямате писменото съгласие на лицето. С други думи, всичко, което публикувате или изпращате, трябва да е Ваше собствено дело.
  • Публикувате или изпращате материали, които съдържат снимка, глас или лични данни на друго лице, освен ако нямате писменото съгласие на лицето или ако то е непълнолетно, съгласието на неговия родител или настойник;  
  • Публикувате или изпращате материали, които съдържат името или логото на дружество, различно от нас;
  • Публикувате, изпращате или използвате вируси или друг компютърен код, файл или програма, които могат да навредят на Услугите или на системите или имуществото ни;
  • Използвате Услугите за търговски (а не лични) цели, като например да публикувате реклами; 
  • Да използвате Услугите с цел измама или по друг начин да нарушавате закона;
  • Да събирате информация за други потребители;
  • Да се намесвате в работата на Услугите или да възпрепятствате друго лице на използва Услугите;
  • Да се опитвате да разделяте Услугите или част от тях, освен когато законът не ни позволява да Ви забраним да го направите; 
  • Да премахвате авторско право, търговска марка или друго означение за собственост от Услугите. Тези означения включват например: ®, ™ и ©.
  • Да включвате част от Услугите в продукт или услуга.
  • Систематично да изтегляте и съхранявате съдържанието на Услугите;
  • Да използвате роботи, паяци, приложения за търсене/възстановяване на информация или други устройства за „извличане” (или за получаване на съдържанието на Услугите) или да копирате, или търсите начин да заобиколите навигационната структура или представянето на Услугите.

Ваше е задължението за получаването и заплащането на устройствата, интернет връзката, както и всяко друго оборудване или услуги, които са Ви необходими за използването на Услугите.

5.  Трябват ли Ви потребителско име и парола?

Трябва да се регистрирате, за да използвате Услугите. Можете да имате само 1 (една) регистрация. Профил в Услугите може да бъде регистриран по който и да било от следните 2 (два) възможни начина:

  • Стандартен: регистрирате се за Услугите, като предоставяте първо име и фамилия, e-mail адрес, актуален мобилен телефон, дата на раждане и пол; създавате парола; потвърждавате, че сте над 13-годишна възраст и сте съгласни с Условията за ползване и Политиката за поверителност на Услугите. След това ще бъдете попитани дали искате да получавате маркетингови e-mail или други съобщения и push известия за томболи и активност в Услугите.
  • Facebook: регистрирате се в Услугите, като използвате вече съществуващия си профил във Facebook. При регистрацията ще бъдете информирани, че трябва да позволите Facebook приложението на Услугите да се свърже с профила Ви във Facebook и че е възможно Услугите да имат достъп до част от информацията, която сте посочил/а във Facebook. Ще трябва също така да потвърдите, че сте навършил/а 13 години, да се съгласите с Условията за ползване и Политиката за поверителност на Услугите и да отговорите дали искате да  получавате маркетингови e-mail или други съобщения и push известия за томболи и активност в Услугите.

След като завършите регистрацията си успешно, ще Ви предоставим Услугите на български език. Ако имаме основателна причина, може да отхвърлим или да поискаме да смените потребителското име, паролата или друга информация, която ни предоставяте при регистрацията.  Потребителското име и паролата Ви са само за Ваша употреба и не трябва да ги споделяте. Не носим отговорност за използване на потребителското Ви име и парола, причинено от това, че не сте опазили информацията в тайна. Трябва незабавно да ни съобщите, ако научите, че потребителското Ви име и паролата се използват от друго лице.

Ако смятате, че предоставена от Вас информация в Услугите е неточна и подлежи на промяна, моля, свържете се с нас, като изпратите e-mail съобщение на support@mysparx.bg

6.  Относно съдържанието, което предоставяте

Услугите могат да Ви позволят да споделяте информация или материали (по-нататък всяко едно наричано Миг) на профилните страници, в секции за коментари или чрез функционалността  на Услугите за геолокирано публикуване на съдържание. Тъй като Вашите Мигове ще бъдат видени (и може да бъдат повторно публикувани) от други потребители, трябва да внимавате какво включвате в тях. Също така, трябва да внимавате, когато повторно публикувате или по друг начин използвате Мигове на друг потребител. Не носим отговорност за Вашите Мигове или Миговете на друг потребител, както и за комуникацията Ви с други потребители. Ако решите да направите личната си или друга информация достъпна за друго лице чрез Услугите, Вие правите това на собствена отговорност.

Може да следим Услугите и да променяме или премахваме Мигове преди или след появата им в Услугите. Може да предоставяме информация относно Вашето използване на Услугите, Миговете Ви и личните Ви данни, ако законът го изисква, ако бъде поискано от правоприлагащ орган, съд или друг държавен орган или по друг начин, както е посочено в нашата Политиката за поверителност [https://mysparx.bg/page/privacy-policy].

7.  Как може да използваме съдържанието, което предоставяте?

Вие притежавате Вашите Мигове, но ни давате определени права да ги използваме. По-конкретно, давате ни правото безплатно да показваме Миговете Ви в Услугите и да използваме Миговете Ви по друг начин, за всякакви цели, във всякакви формати или носители, навсякъде по света, за период от 10 (десет) години от датата на Мига (както и да позволим на други фирми да го правят). Ако споделите с нас някакви идеи или предложения за Услугите или нещо друго, Вие се съгласявате, че идеите и предложенията Ви не са поверителни и може да ги използваме за всякакви цели, безплатно и без задължения към Вас, без да се налага да Ви идентифицираме като източник. Потвърждавате, че разполагате с всички необходими права, за да ни предоставите правата, описани в тази точка.

8.  Какво съдържание притежаваме?

Ние и доставчиците ни притежаваме Услугите, които са защитени от определени права и закони. Нашите търговски имена, търговски марки и марки за услуги включват Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite и свързаните с тях лога (всички те наричани по-нататък Нашите марки). Всички останали търговски имена, търговски марки, марки за услуги и лога на страницата на Услугите са собственост на други лица или дружества. Нямате право да използвате Нашите марки във връзка с продукт или услуга, които не са наши, или по начин, който може да доведе до объркване относно това кой е собственик на Нашите марки.

9.  Относно съдържание, предоставено от други лица, или линкове към други сайтове

Услугите могат да включват линкове към услуги или материали, предоставени от други потребители или дружества. Тъй като не сме създали и не контролираме тези материали, не ги препоръчваме и не носим отговорност за тях. Такива материали могат например да са неверни, ненадеждни, незаконни или опасни. Бъдете внимателни, ако решите да използвате такива материали. Използването им е на Ваша отговорност и може да e предмет на условията за ползване или политиката за поверителност на друго лице или дружество.

10.  Какви са правилата на томболите и всякакви други промоционални активности в Услугите?

Всяка игра, томбола, състезание, предизвикателство, проучване или промоционална активност (всички наричани оттук нататък „Томбола“), реализирана през Услугите, може да има правила, които са отделни от тези Условия за ползване. Ако участвате в подобна активност, моля, запознайте се внимателно с правилата ѝ.

В допълнение към правилата на съответната Томбола, за всички Томболи важи следното:

  • Когато публикувате Мигове и участвате в подобни активности в Услугите (споделяте идеи, гледни точки и преживявания с текст, снимки или видео, отговаряте на предизвикателства), ще печелите точки Опит. Точките Опит нямат стойност извън описаното в тези Условия.
  • Можете да печелите точки Опит по различни начини:
    • Ще получавате 25 (двадесет и пет) точки Опит всеки път, когато влизате в профила си в Услугите.
    • „Миг“ е текстово, графично или видео съдържание, което публикувате в Услугите посредством функционалността „Сподели миг“. Мигът може да попадне в една от следните категории: „Филми и ТВ“, „#ДаСеХранимЗаедно“, „Музика/Арт“, „Лайстайл/Шопиг“, „игри.технологии“,  „Спорт/Здравословно“, „Пътувания“ и „МОИТЕ SPARX“. В случай че Вашият Миг отговаря на тези условия и бъде одобрен от модератор, ще получите следните точки Опит:

Събитие

Брой точки Опит

Миг, представен с текст

50

Миг, представен с текст и графично изображение

100

Миг, представен с текст и връзка към видео

75

Споделен миг

Максимум 10 в рамките на един ден

Друг потребител се присъединява към Вашия миг посредством функционалността „Присъедини се“

Авторът на мига получава 5 точки Опит за всеки от първите 10 присъединили се към мига потребители

 

    • Може да публикуваме допълнителни възможности за спечелване на точки Опит в Услугите. Тези възможности може да бъдат регулирани от други правила.
  • Можете да спечелите Баджове в Услугите, ако сте в активни в една или повече от категориите Мигове, представени по-горе. Ако спечелите бадж, можете да предизвикате друг потребител в категорията, за която имате бадж, посредством опцията „Добави предизвикателство“ във функционалността „Сподели миг“. Целта на предизвикателството е да провокирате други потребители да Ви отговорят, като публикуват съдържание. Всеки бадж, които спечелите, Ви дава право да публикувате едно предизвикателство.
    • Предизвикателствата подлежат на одобрение от модератор на Услугите. Потребителят, който публикува дадено предизвикателство, решава кои от отговорите на другите потребители да одобри и кога да сложи край на предизвикателството. След края на предизвикателството всички потребители, дали одобрени отговори („Отговорилите на предизвикателството“), получават 250 точки Опит, а авторът на предизвикателство ще получи точки Опит, равни на сумата от точките Опит, получени от всички Отговорили на предизвикателството, но не повече от 7500 точки Опит (т.е. сумата от точките Опит на до 30 Отговорили на предизвикателството).
    • Авторът на предизвикателство може, по собствена преценка, да даде награди на Отговорилите на предизвикателството. Условията, при които се дават тези награди, ще бъдат включени в описанието на съответното предизвикателство.
    • Необходимият брой публикувани мигове за спечелване на бадж във всяка от категориите е описан в таблицата по-долу:

ТАБЛИЦА НА БАДЖОВЕТЕ

Категория

Ранк

Брой мигове

Име на баджа

Спорт/Здравословно

1

3

Спорт/Здравословно 1

Спорт/Здравословно

2

10

Спорт/Здравословно 2

Спорт/Здравословно

3

20

Спорт/Здравословно 3

Спорт/Здравословно

4

50

Спорт/Здравословно 4

Музика/Арт

1

3

Музика/Арт 1

Музика/Арт

2

10

Музика/Арт 2

Музика/Арт

3

20

Музика/Арт 3

Музика/Арт

4

50

Музика/Арт 4

Пътувания

1

3

Пътувания 1

Пътувания

2

10

Пътувания 2

Пътувания

3

20

Пътувания 3

Пътувания

4

50

Пътувания 4

Лайфстайл/Шопинг

1

3

Лайфстайл/Шопинг 1

Лайфстайл/Шопинг

2

10

Лайфстайл/Шопинг 2

Лайфстайл/Шопинг

3

20

Лайфстайл/Шопинг 3

Лайфстайл/Шопинг

4

50

Лайфстайл/Шопинг 4

МОИТЕ SPARX

1

3

МОИТЕ SPARX 1

МОИТЕ SPARX

2

10

МОИТЕ SPARX 2

МОИТЕ SPARX

3

20

МОИТЕ SPARX 3

МОИТЕ SPARX

4

50

МОИТЕ SPARX 4

#ДаСеХранимЗаедно

1

3

#ДаСеХранимЗаедно 1

#ДаСеХранимЗаедно

2

10

#ДаСеХранимЗаедно 2

#ДаСеХранимЗаедно

3

20

#ДаСеХранимЗаедно 3

#ДаСеХранимЗаедно

4

50

#ДаСеХранимЗаедно 4

игри.технологии

1

3

игри.технологии 1

игри.технологии

2

10

игри.технологии 2

игри.технологии

3

20

игри.технологии 3

игри.технологии

4

50

игри.технологии 4

Филми и ТВ

1

3

Филми и ТВ 1

Филми и ТВ

2

10

Филми и ТВ 2

Филми и ТВ

3

20

Филми и ТВ 3

Филми и ТВ

4

50

Филми и ТВ 4

 

  • Услугите Ви дават възможност да спечелите различни награди:
    • Всяко описание на награда в Услугите ще включва информация за датата на тегленето на Томболата за наградата, описание на наградата, количеството кредити, необходими за придобиване на билет за участие в Томболата за наградата. Може да се наложи да се съгласите с допълнителни условия, за да участвате в теглене на Томбола за дадена награда.
    • За да спечелите кредити, необходими за придобиване на билети за участие в Томболи, трябва да въведете код от 9 символа от опаковка на продукт на The Coca-Cola Company (от т. нар. „Участващи опаковки“). Участващите опаковки са обозначени с лого MySPARX (и потенциално текст “mysparx.bg”) на капачките, етикетите или друга част от опаковката и включват: Coca-Cola 500 ml PET, Coca-Cola Zero 500 ml PET, всичкио паковки Fanta 500 ml PET и Sprite 500 ml PET. Запазваме си правото да комуникираме други начини за придобиване на кодове.
      • Можете да въведете не повече от 500 (петстотин) кода в рамките на тази година и не повече от 50 (петдесет) кода в рамките на 1 (една) седмица.
    • Когато въведете валиден код, ще получите автоматично 100 (сто) кредита. Можете да размените кредитите си за билети за участие в Томболи. Кредитите нямат парична или друга стойност и може да бъдат използвани само според описаното в настоящите условия.
    • Натрупаните от Вас точки Опит Ви носят отстъпки от броя кредити, необходими за придобиването на билет за участие в Томбола. Размерът на отстъпката от стандартното количество кредити, които разменяте за билет за дадена томбола, зависи от броя точки Опит, с които разполагаме към момента на размяната. Колкото повече точки Опит имате, толкова по-малко кредити ще ви бъдат необходими за придобиването на билет за участие в томбола. Най-голямата възможна отстъпка е 50% от стойността на билета за томбола в кредити. Таблицата по-долу представя изисквания брой точки Опит за получаване на отстъпка:

ТАБЛИЦА НА ОТСТЪПКИТЕ ПО НИВА

 

Ниво

Точки Опит, нужни за достигане на следващо ниво

Процентна отстъпка за ниво

1

225

0.4

2

393

0.4

3

787

0.4

4

1180

0.4

5

1573

0.4

6

1966

0.4

7

2360

0.4

8

2753

0.4

9

3146

0.4

10

3540

0.4

11

3933

0.4

12

4326

0.4

13

4719

0.4

14

5113

0.4

15

5506

0.4

16

5899

0.4

17

6293

0.4

18

6686

0.4

19

7079

0.4

20

7472

0.4

21

7866

0.4

22

8259

0.4

23

8652

0.4

24

9045

0.4

25

9439

0.4

26

9832

0.4

27

10225

0.4

28

10619

0.4

29

11012

0.4

30

11405

0.4

31

11798

0.4

32

12192

0.4

33

12585

0.4

34

12978

0.4

35

13372

0.4

36

13765

0.4

37

14158

0.4

38

14551

0.4

39

14945

0.4

40

15338

0.4

41

15731

0.4

42

16125

0.4

43

16518

0.4

44

16911

0.4

45

17304

0.4

46

17698

0.4

47

18091

0.4

48

18484

0.4

49

18878

0.4

50

19271

0.4

51

19664

0.4

52

20057

0.4

53

20451

0.4

54

20844

0.4

55

21237

0.4

56

21630

0.4

57

22024

0.4

58

22417

0.4

59

22810

0.4

60

23204

0.4

61

23597

0.4

62

23990

0.4

63

24383

0.4

64

24777

0.4

65

25170

0.4

66

25563

0.4

67

25957

0.4

68

26350

0.4

69

26743

0.4

70

27136

0.4

71

27530

0.4

72

27923

0.4

73

28316

0.4

74

28710

0.4

75

29103

0.4

76

29496

0.4

77

29889

0.4

78

30283

0.4

79

30676

0.4

80

31069

0.4

81

31463

0.4

82

31856

0.4

83

32249

0.4

84

32642

0.4

85

33036

0.4

86

33429

0.4

87

33822

0.4

88

34216

0.4

89

34609

0.4

90

35002

0.4

91

35395

0.4

92

35789

0.4

93

36182

0.4

94

36575

0.4

95

36968

0.4

96

37362

0.4

97

37755

0.4

98

38148

0.4

99

38542

0.4

100

38935

0.4

101

39328

0.4

102

39721

0.4

103

40115

0.4

104

40508

0.4

105

40901

0.4

106

41295

0.4

107

41688

0.4

108

42081

0.4

109

42474

0.4

110

42868

0.4

111

43261

0.4

112

43654

0.4

113

44048

0.4

114

44441

0.4

115

44834

0.4

116

45227

0.4

117

45621

0.4

118

46014

0.4

119

46407

0.4

120

46801

0.4

121

47194

0.4

122

47587

0.4

123

47980

0.4

124

48374

0.4

125

48767

0.4

 

    • Печелившите ще бъдат избирани на случаен принцип, чрез електронен жребий, сред всички закупили билети за участие в дадена Томбола и отговарящи на изложените тук условия. Можете да спечелите само 1 (една) награда от вид измежду представените видове награди в Услугите.
    • В случай че сте между 13 и 18-годишна възраст в момента на спечелване на награда, въпросната награда ще бъде предоставена след получаване на съгласие отстрана на Ваш родител/законен настойник. Може да се наложи Вашият родител/законен настойник да подпише декларация за получаването на наградата.
    • Приемащите награди на стойност над 30 лв. се задължават да ги декларират според описаното на http://nap.bg/page?id=327 и в чл. 8, ал. 6, т. 2 от ЗДДФЛна Република България.
  • Печеленото на точки Опит и баджове е под наш контрол. Точки Опит и баджове не може да бъдат прехвърляни между потребители на Услугите и нямат стойност извън услугите. Запазваме си правото, по наша преценка, да премахнем точки Опит и баджове на потребители, ако въпросните са придобити с измама, по нечестен начин или в резултат от технически проблем (включително, но не само срив на мрежи за мобилни комуникации или комуникационни устройства, или грешки в софтуера на Услугите).

 

11.  Каква е нашата отговорност по отношение на Услугите?

Съдържанието, налично чрез страницата на Услугите, е само за обща информация и не представлява съвет. Стараем се да поддържаме страницата на Услугите функционираща през цялото време, но не гарантираме, че Услугите винаги ще са достъпни, актуализирани, пълни, точни или сигурни. Услугите могат да съдържат грешки или материали, които нарушават тези Условия. Освен това, други лица могат да променят Услугите без наше разрешение. Ако забележите такива промени, свържете с нас на support@mysparx.bg.

Не носим отговорност за щети, произтичащи от използването (или невъзможността за използване) на Услугите, включително щети, причинени от малуер, вируси или неточна или непълна информация или материали, освен ако тези щети не са резултат от умишлено неправомерно поведение или сериозна небрежност от наша страна.

Не носим отговорност, в случай че не можете да използвате приложението на MySPARX за мобилни устройства поради несъвместимостта му с хардуера и/или софтуерната платформа на Вашето устройство и/или поради каквито и да било други, независещи от нас технически ограничения, наложени от Play Store или Аpp Store.

12.  Каква е Вашата отговорност, ако бъдем дадени под съд?

Ако бъдем дадени под съд, защото сте нарушили настоящите Условия (например ако публикувалите видеоклип на друго лице и това лице ни даде под съд за използването на негова собственост), тогава, ако законът позволява, трябва да заплатите всички разходи, свързани с делото. Разходите могат да включват, например, всяка сума, която сме длъжни да платим на лицето, което ни съди, разходите за защитата на иска (включително хонорарите на адвокатите ни), както и други такси и разходи. 

13.  Как могат да бъдат прекратени настоящите Условия?

За постоянно или временно може да прекратим настоящите Условия и правото Ви да използвате Услугите, ако не спазвате тези Условия. Ако е възможно, ще се опитаме да Ви уведомим поне 24 (двадесет и четири) часа преди такова спиране или прекратяване. Въпреки това, ако имаме основание да вярваме, че сте нарушили важна разпоредба от тези Условия, тогава може незабавно да спрем или прекратим правото Ви да използвате Услугите. Може да спрете да използвате Услугите по всяко време.

Ако спрем или прекратим правото Ви да използвате Услугите, може незабавно да деактивираме или изтрием потребителското Ви име, паролата, акаунта, баджове, точки опит, както и всички други свързани с тях материали и няма да е необходимо да Ви предоставяме достъп до тях или тяхното използване. Уводната част и точки 1 – 9, 11 – 14 и 17 продължават да важат и след изтичането или прекратяването на настоящите Условия.

14.  Кое е приложимото право относно тези Условия?

Настоящите Условия се ръководят от законите на Република България. Всички спорове между Вас и нас, свързани с Услугите, ще се решават от компетентните съдилища на Република България.

15.  Какво трябва да направя, ако някой е публикувал съдържание, което ми принадлежи?

Ако смятате, че материалите, достъпни на страницата на Услугите или до които има връзка от страницата на Услугите, нарушават авторското Ви право, може да ни уведомите на support@mysparx.bg с молба да премахнем този материал или да блокираме достъпа до него за потребителите. Ако добросъвестно смятате, че някой погрешно ни е предоставил известие за нарушение на авторските права, включващо съдържание или материали, които сте предоставили чрез Услугите, може да ни уведомите на support@mysparx.bg

16.  Как можете да се свържете с нас?

Ако имате въпрос или оплакване относно Услугите, изпратете имейл до support@mysparx.bg. Моля, не посочвайте информация за кредитни карти или друга поверителна информация в имейл кореспонденцията си до нас.

17.  Какви други условия се прилагат за използването на Услугите?

Може да предоставим или прехвърлим всички или част от права или задълженията си по настоящите Условия. Ако решим да не упражним някое от правата си съгласно тези Условия, това не означава, че автоматично се отказваме да упражним това право по всяко друго време. Заглавията на точките в настоящите Условия са предназначени единствено за улеснение и не определят или обясняват дадена точка или разпоредба. Когато в Условията са използвани думите „включително” и „включва”, те ще се тълкуват като последвани от израза „без ограничение”. Ако трябва да Ви уведомим, например за промяна в настоящите Условия, може да го направим чрез страницата на Услугите или чрез имейл (включително във всеки случай чрез линкове). Ако между нас и Вас възникне спор относно тези Условия или Услугите, тогава разпечатана версия на Условията и всяко известие, което сме Ви предоставили в електронна форма (например на страницата на Услугите или чрез имейл) ще бъдат допустими в производството, до същата степен и при същите условия като документи в печатна форма. 

Услугите, каквато и да било част от тях, включително томболи с предметни награди, предизвикателства, промоции и игри, и съдържание, публикувано в и посредством Услугите, по никакъв начин не са обвързани с и/или промотирани от Apple Inc.